Contacte

 

Un equip d’informadors farà seguiment d’incidències per ajudar la ciutadania en tots els seus dubtes, per gestionar pèrdues o demandes de targetes i també per detectar si les aportacions als contenidors s’estan fent correctament.

En cas que es detecti que algun contenidor s’utilitza reiteradament per dipositar-hi residus que no hi han d’anar, el servei de control i inspecció en farà seguiment per identificar i informar les persones o famílies que en facin mal ús.

Es posa un número de telèfon i whatsapp a l’atenció de la ciutadania per qualsevol dubte o consulta (605 332 840)

Punt d'Informació i recollida del material (del 21 de febrer al 8 de març)

Ubicació: Sala Vilà i Valentí (c/ Àngel Guimerà, 5)

Horari: de dilluns a dissabte, de 2/4 d'11 a 2 del matí i de 2/4 de 5 a 8 de la tarda.
 

Oficina d'Informació Temporal (a partir del 24 de març)

Ubicació: Edifici El Salt (c/ Cos, 20)

Horari: de dilluns a divendres, de 2/4 d'11 a 2 del matí i de 5 a 2/4 de 8 de la tarda.

Data i hora de la darrera actualització d'aquest contingut: 23-02-2022 14:18